wtorek, 1 stycznia 2013

NOTD #1


Moją pierwszą propozycją na tegoroczny karnawał jest prosty mani, który wykonałam w przypływie fascynacji brokatowym lakierem z Essence na zdjęciu powyżej. Od czego zaczynamy?

STEP 1



Jako bazę wybrałam klasyczną wiśniową czerwien z Wibo. Płytkę pomalowałam dwa razy. 

STEP 2


Na wyschnięty lakier wykałaczką nałożyłam brokat. Dla ułatwienia 'zeskrobywałam' go bezpośrednio z pędzelka, aby na paznokciach nie powstały brzydkie grudy. W ten sposób możecie ozdabiać pazurki nawet (w miarę cierpliwości) po jednym cekinie , aplikując go tam, gdzie chcecie . Możliwości jest nieskończenie wiele- zygzaki, kropki, paski... Picassem nie jestem, więc postawiłam na bezpieczną klasykę.

STEP 3


Dla przedłużenia trwałości nałożyłam odżywkę z Eveline. Na zdjęciu ma mleczny kolor, jednak po wyschnięciu staje się (abrakadabra) przeźroczysta i cudownie przedłuża trwałość lakieru. Poza tym sprawia, że paznokcie nie rozdwajają się, nie łamią i wyglądają na zdrowsze.

A oto efekty końcowe:




Czego użyłam?


1. Odżywka Eveline "Paznokcie twarde i lśniące jak diament"
2. Lakier Wibo "Express growth" nr 395
3. Topper Essence "Nail art special effect!"
4. Wykałaczki 




Moje paznokcie przeżyły sylwestra i jedyne, co mi pozostaje, to życzyć Wam  szczęśliwego Nowego Roku i szampańskiej zabawy podczas karnawału. Szalejcie z brokatem i cekinami, ja się z nimi nie rozstaję od świąt :)

Buziaki, A.


20 komentarzy:

  1. Dziękuję pięknie!
    Paznokcie są rewelacyjne! A diamentowa odżywka - najlepsza pod słońcem!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta odżywka to 3-4 dni życia więcej dla lakeru ;>

      Usuń
  2. Mam taki sam brokatowy lakier. Niestety zawsze mam problem, żeby go później usunąć.
    Ale pazurki wyglądają efektownie. ;D
    Pozdrawiam, Ka.!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, usuwanie brokatu to koszmar : O Ale przy odpowiednim zmywaczu i technice można go usunąć bez szwanku dla paznokietek :D

      Usuń
  3. dzięki:) super pomysł, ale ja czwarty palec zrobiłabym cały w cekinkach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam tak na prawej ręce :D

      Usuń
    2. o :D a moje liceum jest we Wschowie:)

      Usuń
    3. A wyglądało dziwnie znajomo :P Haha, ale z oczami to ja zawsze miałam problem :D

      Usuń
  4. Świetne pazurki! Wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje wszystkim, miło, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny brokatowy lakier, idealny jak na karnawał, nie wiem czy używałaś brokatów z Delii Las Vegas - świetne na teraz :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń